Veelgestelde vragen

Alles is zo ingericht om jouw leven makkelijker te maken. Mocht je toch vragen hebben over de producten, bezorging, reparatie of andere zaken, dan staat ons contact team voor je klaar.

Bestellen & Bezorgen

Betalen

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Bij The Fatbike Connect kunt u op verschillende manieren betalen; contant, Pin, overschrijving of iDeal via onze webshop.

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?

De getoonde prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Worden de producten met garantie geleverd?

Op alle producten is er een standaard garantietermijn van toepassing mits uitdrukkelijk anders is aangegeven.  Zie onze garantiebepalingen voor meer informatie. U kunt ook contact met ons opnemen voor additionele informatie.

Ik heb een vraag over de werking van mijn producten, wat moet ik doen?

Neem gerust contact op met ons op. Wij hebben altijd een passende oplossing.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Via onze website kunt u eenvoudig een bestelling plaatsen. Dit doet u door  op het gewenste artikel te klikken en in de virtuele winkelwagen te plaatsen. Nu komt u in een venster waar u extra services kunt aanvinken en waar u kunt kiezen uit afhalen of bezorgen, klik op “Ga door naar afrekenen. Plaats een bestelling door op de knop “Bestelling Plaatsen” te drukken.

Nadat u de bestelling heeft geplaatst krijgt u automatisch een bevestigingsmail met alle gegevens van uw order. Hierin staat tevens vermeld dat we 24 uur (tijdens werkdagen) vóór levering telefonisch contact met u opnemen om samen een aflevertijd te plannen. Ook hiervan krijgt u een bevestiging en een werkdag voor aflevering sturen wij u uiterlijk om 20.00 uur een e-mail  met een dagdeelindicatie wanneer u ons kunt verwachten

Bezorgen jullie door heel Nederland en wat zijn de bezorgkosten?

Grote artikelen zoals Fatbikes bezorgen wij gratis door heel Nederland. Die gaan met onze eigen bezorgservices mee. Kleine artikelen versturen wij met PostNL. De bezorgkosten hiervan zijn 4,95

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor grote artikelen geldt, voor 23:59 besteld morgen in huis. Voor kleine artikelen die worden verzonden met PostNL geldt voor 16:00 besteld, morgen in huis!

Wat gebeurt er als de verwachte levertermijn wordt overschreden?

Wij doen ons uiterste best om deze informatie zo accuraat mogelijk weer te geven, echter is het een indicatie en kan er in sommige gevallen vanaf worden geweken. Wij stellen u hiervan dan ook zo snel mogelijk op de hoogte.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

De leverdatum en tijdvak wordt na het plaatsen van de bestelling afgesproken.  Zorgt u ervoor dat er tijdens het afgesproken tijdvak iemand thuis aanwezig is.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt bezorgd door onze eigen bezorgservices. 

Garantie

Worden de producten met garantie geleverd?

Op alle producten is er een standaard garantietermijn van toepassing mits uitdrukkelijk anders is aangegeven.  Zie onze garantiebepalingen onder het tab klantenservice. U kunt ook contact met ons opnemen voor additionele informatie.

Hoe gaat The Fatbike Connect om met mijn persoonsgegevens?

The Fatbike Connect gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Voor meer informatie, raadpleegt u onze privacy-beleid onder het tab klantenservice.

Hulp nodig?

  • Stuur ons een bericht
  • klantenservice@ thefatbikeconnect.nl